top of page

REFERANSLAR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mark Debinski, Bluewater Advisory&Bluewater Search, Sykesville, Maryland

İşi Yapmadan Önce Onu Bulmalısınız

 

“Odyssey benim güçlü yanlarımı, iyi olduğum konuları, danışmanlığın hangi alanlarından keyif aldığımı ve en fazla parayı nerede kazanabileceğimi açıkça anlamama yardımcı oldu. Odyssey tabiriyle 3 ve 4. seviyelerde nasıl çalışılacağını, doğru müşteri adaylarını nasıl bulacağımı ve onların karşısına çıkmak için nasıl bir strateji oluşturacağımı gösterdi.”

 

Art Boulay, CEO, Strategic Talent Management, Brunswick, Maine

Birileri Bir Seyler Yapana Kadar Hiçbir Şey Olmaz

“Başarı, mutlaka parayla ilgili olmak zorunda değildir. Odyssey başarıyı “amacınıza ulaşmak” olarak tanımlar. Sevdiğiniz işi yapın, insanlar sizin tutkunuzu görüp hissedecekler ve sizinle 3 veya 4. seviyede ortak olarak çalışacaklar. Böyle bir işbirliği elbette parayı beraberinde getirebilir ama gerçek kazananlar kalbiniz ve ruhunuzdur.”

Dan Grobarchik, Exsell A.Ş., Green Bay, Wisconsin

Her Şey İdeal Müşterileri Bulmakla Başlar

 

“Çoğu danışman yaptığı işi iyi bilir ama satış konusunda berbattır. Odyssey sistemini gördüğümde kendi kendime “İşte bu!” dedim. Yıllardır öğrettiğim şey buydu ve şimdi bunu desteklemek için Odyssey programının geri kalanının tümü vardı elimde.”

 

Marcel van Der Wal, Hermosillo, Meksika

Odyssey ile Yön Değiştirmek

 

“Odyssey süreci sırasında, ben Odyssey Oku’nu kullanarak İdeal Müşterilerimi bulmaya odaklanırken, benim için değerli bir kaynak haline gelen ve meslektaşım olan danışmanlarla da işbirliği yapma fırsatı buldum.”

 

Padraig Berry, ONEFocus, Dublin, İrlanda

Hızlanmak için Yavaşlamak

 

“Odyssey benim için dönüşüm yaratan bir deneyim oldu. Artık işimin büyüyüp gelişeceğinden kesinlikle eminim. Bu konuda hiç bir şüphem yok. Bu yöntem izlenecek en iyi yolu tarif ediyor ve ben yirmi beş yıldır bu işin içindeyim. Bunu yirmi beş yıl önce uygulamış olmayı dilerdim sadece.”

 

Jean Ann Larson, Yönetici Ortak, Jean Ann Larson&Associates, Dallas, Texas

Yeni Bir Danışmanlık İşi Oluşturmak

 

“Birçok yeni danışman gibi işimi yapmayi iyi biliyordum fakat bunu ticari bir girişime nasıl dönüştüreceğimi bilemiyordum. Beni Odyssey`e yönlendiren de buydu.”

Whit Mitchell, Working In Sync, Hanover, New Hampshire

Usta Danışman Olma Yolunda Büyük Bir Adım

 

“Bir ya da iki günlük programlar ve programların ardından kısa takipler için yaptığım sözleşmelerin bedeli 3500 $ ile 7000 $ arasındaydı. Odyssey programına katıldıktan sonraki üç ay içerisinde 200.000 $ değerinde bir yıllık bir sözleşme imzaladım.”

 

Sergio Mottles, Summit Danışmanlık, Santiago, Şili

Odyssey’in Gücü

 

“Odyssey Oku’nun o ilk aşamaları; hem muazzam bir güven ortamı ve hem de benim 1.seviyeden 3. seviyeye geçmem için doğru ortamı yarattı. Müşteriye sadece bir ürün sağlamakla kalmamış, aynı zamanda gerçek anlamda dönüşüm yaratacak projeler sunacak konuma gelmiştim.”

 

Mel Nelson, Başkan, Executive Management Systems, Fargo, North Dakota

Müşterinin Yolu Göstermesine İzin Vermek

 

“Bu müşteriye danışmanlık merdiveninin dört seviyesini – Çırak, Kalfa, Usta ve Bilge Danışman – anlattım ve aramızda uyumlu bir ilişki geliştiğini ve müşterinin kalkış için hazırlanmak üzere pistte kalacağını anladım.”

Carol Renaud Gaffney, PhD, Behavioral Intelligence Consultant, Integrated Behavioral Intelligence Solutions LLC, Barrington, Rhode Island

 

“Odyssey Danışılan Danışman Programı’nda yaşadıklarım beni hedefler belirlediğim; engelleri net bir şekilde gördüğüm; becerilerim, yaratıcılığım, değerlerim ve işime nasıl katkıda bulunabileceğimle ilgili kararlar aldığım bir noktaya getirmişti.”

 

Andrew Yoshioka, Sanbonki Inc., Ontario, Kanada

Odyssey Puslu Havada Kendimi Bulmama Yardımcı Oldu

 

“Bugünkü danışmanlık görevlerim artık tekrar eden, sıradan, işleme dayalı işlerden ibaret değil. Müşterimin gözünde “Danışılan Danışman” konumundayım. Müşteri segmentasyonuna yönelik kafa yoruyor, fikirler sunuyor ya da iyi fikirlerin doğru konumlanmış teknolojilere aktarılmasına yardımcı oluyoruz.”

bottom of page